fredag 5 juli 2013

Sommardagar



Ibland känns det att livet är så intensivt att man knappt hinner med. Sen när man tittar på kort så tänker man alla dessa händelser med värme.
Det är härligt att vara mammaledig och njuta av tiden med barnen. Ännu härligare blir det nu när min man också börjar sinledighet. För det blir så mycket mer annorlunda, vår tillvaro. För vi bygger bara och renoverar,hahaa.
Men bara känslan att alla är hemma,kunna ta sovmorgon och njuta.
Jag var en vecka i Finland med barnen och det var toppen att träffa familjen på hemmaplan. Och härligt var det att komma hem igen. För livet är lättare med egna rutiner.

Någon som är intressserad av att jag ska lägga möbler hit på bloggen? Jag har fortfarande rensning på gång så att säga. Gråa bordet i första bilderna är till salu om någon är intresserad så maila till mig. Gröna sängen i min tidigare inlägg är även till salu.

Badrummet och tvättstugan håller på att bli färdigt...och jag längtar att börja bära in alla saker och göra det fint. Bilder kommer!

Ha en härlig helg allesammans

kram Lotta

P.S Nästa Allt i Hemmet kommer vårt kök att vara med, tidningen kommer ut den 16.7

4 kommentarer:

  1. Vad är det för mått på den vackra gröna sängen? Väldigt fin är den:))

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har =) Skulle behöva rensa jag också, men jag är för närvarande lite lat ;)

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  3. Lovely arrangement. Got me another great inspiration for my room makeover. Got my eye on your next posts.

    SvaraRadera
  4. Så himla fint hem du har! :) ha en fin lördag! kram

    SvaraRadera